دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L610W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپسون EB-L610W

عمر لامپ: 20 هزار ساعت حالت عادی، 30 هزار ساعت حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 800*1280 WUXGA
شدت روشنایی: 6000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 2500000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610W

امروزه ویدئو پروژکتورهای زیادی در بازار موجود هستند که می توان از آنها برای نمایش تصاویر، فیلم و اسلاید در محیط های آموزشی و اداری استفاده کرد.

یکی از با کیفیت ترین این پروژکتورها، ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610W است که از لامپی لیزری با طول عمر 20 هزار ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه و 30 هزار ساعت در حالت استفاده اقتصادی (اکو) بهره می برد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610W

این لامپ با کیفیت سبب شده تا هم تصاویری با وضوح و شفافیت عالی به شما ارائه داده شود و هم تا مدتی طولانی خیال شما را بابت صرف هزینه برای تعویض یا تعمیر آن راحت کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Epson EB-L610W

دیتا ویدئو پروژکتور مدل Epson EB-L610W قابلیت نمایش تصاویر مورد نظر شما را بر روی پرده هایی با اندازه 50 تا 500 اینچ داراست و می توان آن را در فاصله 1.4 تا 23.8 متری نسبت به پرده نمایش قرار داد.

از این جهت استفاده از دیتا پروژکتور لیزری اپسون EB-L610W از کلاس های درس کوچک در آموزشگاه ها گرفته تا اتاق های جلسه یا سالن های کنفرانس نسبتاً بزرگ در شرکت ها و سازمان ها امکان پذیر است.

برای نصب و تنظیم ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610W نگران محدودیت فضا یا شرایط خاص اتاق خود نباشید.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Epson EB-L610W

چرا که این ویدئو پروژکتور از قابلیت های جابجایی لنز تا 50 درجه به صورت عمودی و 20 درجه به صورت افقی و بزرگنمایی تصویر تا 1.6 برابر به صورت دستی برخوردار است و به شما این اجازه را می دهد تا مکان نصب آن را بر روی سقف یا دیوار بنا به شرایط و به دلخواه خود انتخاب کنید.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610W به پورت های USB، HDMI و VGA مجهز است و می توان دستگاه های پخش کننده، لپ تاپ، کامپیوتر، حافظه های USB، مانیتور، تلویزیون و... را به راحتی به آن متصل کرد.

علاوه بر این، امکان استفاده از پروژکتور اپسون EB-L610W در شبکه وجود دارد. شما می توانید در این حالت پرده نمایش خود را تقسیم کرده و با استفاده از این پروژکتور چند تصویر مختلف از دستگاه های متفاوت موجود در شبکه را به صورت هم زمان به نمایش درآورید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L610W

رزولوشن ویدئو پروجکشن اپسون EB-L610W برابر با 1280*800 پیکسل است و تصاویر مورد نظر شما را حداکثر با کیفیت HD به نمایش در می آورد.

این پروژکتور که به فناوری 3LCD مجهز است، از نسبت کنتراست فوق العاده ای برابر با 2500000:1 برخوردار می باشد که باعث شده تا تصاویر به نمایش درآمده با آن از رنگ هایی طبیعی، زنده و کاملاً واضح همراه با جزئیات کامل حتی در نواحی تاریک و مشکی بهره مند باشند.

ویژگی دیگر دیتا پروژکتور اپسون EB-L610W شدت روشنایی عالی و 6000 لومنی آن است که تصاویری با میزان شفافیت فوق العاده به شما ارائه می دهد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L610W

بنابراین شما می توانید بدون خاموش کردن چراغ های اتاق از ویدیو پروژکتور اپسون EB-L610W بدون نگرانی بابت افت وضوح تصویر برای نمایش فایل های تصویری خود استفاده کنید.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610W در ابعاد 440*304*120 میلی متر و وزن 8.5 کیلوگرم ارائه شده و برای کسانی که به دنبال یک پروژکتور با کیفیت برای مصارف آموزشی و اداری هستند، کاملاً مناسب است.

جهت دریافت قیمت فروش ویدئو پروژکتور و اطلاع از نحوه خرید انواع ویدئو پروژکتور به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L610W





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 31 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی